45 vuotta hyvää palvelua maalla, vesillä ja lumella – parhailla merkkituotteilla

Asiakaspalvelu

Palvelemme Tatun Tarvikkeen myymälän tiloissa Torpinkatu 4, 95420 Tornio

myymälän aukioloaikoina: 

ma- pe  9–17.30
lauantai 10–14
sunnuntai suljettu

Verkkokaupan asiakaspalvelu:

Puhelinnumero: + 358 400 692 700

Sähköposti: webshop@tatuntarvike.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.tatuntarvike.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitusajat

Lähetämme tuotteet tavallisesti 1 – 5 täyden arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. 
Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme ja tilalle on olemassa vastaava korvaava tuote, niin olemme asiakkaaseen yhteydessä sähköpostitse ja ehdotamme asiakkaalle korvaavaa tuotetta.

Maksutavat

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa BlueCommerce yhteistyössä Verifone Finland Oy:n kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.

 

Käytössäsi ovat:

  • Suomalaiset verkkopankkimaksut (Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken)
  • korttimaksut credit/debit (Visa, Visa Electron, Mastercard)
  • mobiilimaksut (Siirto, MobilePay) 
  • lasku- ja osamaksu (Svea)

Verifone on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. BlueCommerce on Verifone Finland Oy:n (y-tunnus 0943819-9) ylläpitämä palvelu.

 

Laitteisiin voit hakea myös erillistä rahoituspäätöstä. Tutustu vaihtoehtoihin rahoitus-osiossamme.

Toimitustavat ja toimituskulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

POSTI

  • toimituskulut Postin palvelupisteeseen tai Smartpostin noutolokeroon 9,90€
  • toimituskulut kotiovelle 12,90€         

MATKAHUOLTO

  • Matkahuollon palvelupisteistä noudettavat paketit 9,90€

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

  • Nouto myymälästä 0,00€. Kun tilaus on valmis noudettavaksi, ilmoitamme asiakkaalle sähköpostilla. Tilaus on valmis noudettavaksi 1-2 arkipäivän sisällä, riippuen varastotilanteesta.

LAITTEIDEN RAHTITOIMITUS

  • erikoisrahdilla toimitamme generaattorit, moottoripyörät, mopot, mönkijät, skootterit, sähköpolkupyörät, sähköskootterit, perämoottorit, sähköperämoottorit, veneet, venetrailerit, vesijetit, lumilingot ja moottorikelkat, hinta 100-1000€, joka laskutetaan asiakkaalta erikseen. Ota yhteyttä ja sovi toimituksesta p.020 7850 840 tai info@tatuntarvike.fi

Huomioithan, että jo lähetettyjen tilausten noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Lunastamattomista lähetyksistä joudumme veloittamaan 10€ palautus- ja käsittelykulun. 

Erikoisrahdilla toimitettujen laitteiden vaihto- ja palautuskuluista vastaa asiakas.

Lahjakortti

 

Verkkokaupassamme myytävät lahjakortit ovat sähköisiä lahjakortteja (eLahjakortti). Sähköinen lahjakortti toimitetaan sähköpostin muodossa ja sitä voi käyttää
maksuvälineenä vain verkkokaupassamme. Se on voimassa 24 kuukautta.

 

Ohjeet sähköisen lahjakortin ostoon:

 

  • eLahjakortin summaksi voi valita jonkin tuotesivun valmiista vaihtoehdoista
  • kohtaan ”Vastaanottaja” kirjoitetaan sähköpostiosoite, johon lahjakortti halutaan lähettää. Tämä voi olla tilanteesta riippuen joko ostajan tai lahjan saajan sähköpostiosoite
  • kohtaan ”Lähettäjä” kirjoitetaan lahjan antajan nimi. Nimi tulee näkyviin lähetettävään sähköpostiin
  • kohtaan ”Viesti” voi halutessaan kirjoittaa viestin lahjansaajalle. Viesti tulee näkyviin
    lähetettävään sähköpostiin
  • kun kaikki on valmista, painamalla ”Lisää ostoskoriin” valmis eLahjakortti lisätään
    ostoskoriisi. Tämän jälkeen voit jatkaa tilauksen tekoa ”Ostoskori” -sivulla
  • kun tilaus on tehty onnistuneesti loppuun asti eikä eLahjakortti-sähköposti saavu muutaman tunnin sisällä, tarkistathan sähköpostin roskaposti-kansion ennen kuin otat meihin yhteyttä osoitteeseen webshop@tatuntarvike.fi

Ohjeet sähköisellä lahjakortilla maksamiseen:

  • avaa sähköpostistasi ”Sinulle annettiin lahjakortti” -viesti 
  • klikkaamalla ”Lunasta” pääset tekemään ostoksia suoraan verkkokauppaamme ja eLahjakorttisi on jo valmiiksi aktivoitu kassalle
  • jos et jostain syystä halua käyttää lahjakorttia, voit poistaa sen kassalla
  • sähköistä eLahjakorttia voi käyttää myös kirjoittamalla sähköpostiviestissä olevan ”Lahjakortin numero” -koodin “Onko sinulla lahjakortti?” -kenttään, sen jälkeen klikkaamalla ”Käytä lahjakortti” ja ”Lähetä tilaus”
  • mikäli tilauksesi kokonaissumma on pienenpi kuin lahjakorttisi arvo, jää ylijäävä arvo lahjakortillesi tulevaisuutta varten

Kivijalkakaupasta saatu pahvinen lahjakortti

  • kivijalkakaupastamme saatu lahjakortti käy maksuvälineenä ainoastaan Tatun Tarvikkeen myymälässä